Тест-драйв 

Mazda CX-5 – три причини купити

Постійні читачі знають, що я не люблю приховувати свої симпатії. І коли мене запитують, що купити в «середньому класі», я зазвичай відразу кажу: «Mazda CX-5».

Для того, щоб зрозуміти, як формувалося таке ставлення, можна повернутися трохи назад у часі.

З першого знайомства Mazda CX-5 видалася мені такою ідеальною дружиною, яка виглядає симпатично, відрізняється поступливим характером і вміє все що потрібно (вибачте за каламбур).

То була бензинова CX-5 з 2,5-літровим мотором.

Трохи пізніше я познайомився з дизельною Mazda CX-5, яка злегка поступалася в динаміці (тільки після 100 км/год), але помітно вигравала в економічності.

А ще я їздив на бензиновій Mazda CX-5 в зимову подорож по Карпатах.

І ось рестайлінгова машина, яку я в цьому році брав вже після дуже симпатичної мені Mazda CX-30.

Цього разу це була бензинова 2,5-літрова CX-5 у максимальній комплектації(з цінником 1,128 млн грн).

Вона відвезла мене з сім’єю до Одеси, сумно зітхаючи від необхідності дотримуватися швидкісного режиму через новомодні камери контролю швидкості, туди їх в гойдалку.

Я не хочу повторювати більшість тез, які озвучував в попередніх текстах про CX-5, адже машина в цілому не змінилася.

Related posts